SilesiaNet
Poczta
www
O Firmie Napisz
do Nas
Zaloguj
eBOK
Start Pomoc FAQ


1. Zapomniałem hasła co mam zrobić ?
Odp: Skorzystaj z funkcji przypominania hasła. Jeżeli to nie poskutkuje to prosimy o kontakt.

2. Czy mogę zmienić hasło ?
Odp: Czemu by nie ! Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz (dostępny po zalogowaniu). Stare hasło automatycznie zostanie zastąpione nowym. Jeżeli z jakiś przyczyn nie jest przyjmowane Twoje stare hasło nie pozostaje ci nic innego jak odpowiedź na pytanie numer 1.

3. Czy jest możliwe założenie oprócz konta pocztowego również konta www z domeną typu www.nazwa.silesianet.pl ?
Odp: Tak istnieje taka możliwość przy czym konta www i domeny są płatne - prosimy zapoznać się z naszą interesującą ofertą.

4. Jak usunąć moje konto ?
Odp: Operacja ta wymaga rozwiązania umowy. W tym celu prosimy o kontakt

5. Wysłałem stronę na serwer a po wpisaniu adresu www pokazuje się napis: STRONA W PRZYGOTOWANIU, co robić ?
Odp: Proszę sprawdzić czy strona znajduje się w katalogu public_html oraz czy główny plik (startowy strony) nazywa się index.html lub index.php (ważna wielkość liter !!!!)

6. Czy istnieje możliwość wykorzystania PHP na stronach www ?
Odp. Tak

7. Jaki jest maksymalny rozmiar poczty wychodzącej/przychodzącej ?
Odp. Rozmiar zależy od wielkości skrzynki. W większości przypadków będzie tp 1GB.

8. Czy można wykorzystać bezpieczne połączenie SSL przy przesyłaniu poczty do i z serwera.
Odp. Serwer SilesiaNet umożliwia taką opcję. Więcej informacji znajdziecie na tej stronie.

9. Przy próbie konfiguracji bezpiecznego połączenia SSL otrzymuje komunikat:
"Serwer z którym masz połączenie używa certyfikatu bezpieczeństwa, którego nie można sprawdzić. Czy nadal chcesz używać tego serwera ?" Co robić ?

Odp. Powyższe pytanie pojawia się w programie Outlook Express. Aby znikło należy zainstalować certyfikat.
W tym celu proszę:
1. Ściągnąć certyfikat z poniższego adresu: http://www.silesianet.pl/silesianet.crt
2. Zapisać na dysku.
3. Dwa razy kliknąć na zapisany plik, a następnie w okienku, które się pojawi wybrać "Instaluj certyfikat...".
4. W kreatorze kliknąć dodaj, dodaj i zakończ.
Teraz wystarczy zaakceptować certyfikat i powinno wszystko działać prawidłowo.

10. Podczas wysyłania poczty przez serwer SilesiaNet otrzymuje komunikat:
The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'user@domain.com'. Subject 'Test', Account: 'mail.silesianet.pl', Server: 'poczta.silesianet.pl', Protocol: SMTP, Server Response: '550 5.7.1 ... Relaying denied', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79
Co robić ?

Odp. Proszę włączyć autoryzację SMTP. Dokładny opis znajdziecie tutaj. Jeśli posiadają państwo więcej kont na SilesiaNet, to autoryzację należy włączyć na wszystkich kontach.

11. Czy z poziomu stron www mogę odbierać swoją pocztę z serwisu SilesiaNet ?
Odp. Serwer Silesianet umożliwia taką opcję. Wystarczy zalogować się do systemu na odpowiedniej stronie.

12. Otrzymałem list z prośbą o weryfikację danych osobowych konta silesianet.pl
Odp. Serwis Silesianet nie wysyła jakichkolwiek emaili (a w szczególności w języku angielskim) z prośba o podawanie poufnych danych związanych z administracją kont użytkowników, wszystkie takie listy prosimy traktować jako próby wyłudzenia danych personalnych i haseł do konta osobistego.

13. Otrzymałem list o migracji konta silesianet.pl
Odp. Od 1 września 2009 przeprowadzamy migracje kont SilesiaNet na nowy serwer. W związku z tym został rozesłany list zawierający link do wniosku o założenie konta w nowym serwisie.

14. Po co Państwu mój nr pesel/regon?
Odp. Przy wypełnianiu wniosku o migracje konta SilesiaNet wymagane jest podanie numeru PESEL. Dane te pobierane są w celach statystycznych oraz służą do weryfikacji klienta podczas rozmowy z naszym konsultantem.

 

Team Viewer
 
 
Start Poczta www O firmie Kontakt Download Logowanie